Użytkownicy systemu RMA czyli, numer RMA. Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.

Numer RMA

System informowania klientów o statusie reklamacji, czyli system do obsługi reklamacji. Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego.

Dlatego też #Reklamacje.net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego. Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco. Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email).

UŻYTKOWNICY SYSTEMU RMA, a więc Numer RMA.

Numer-RMA

NUMER RMA, użytkownicy systemu rma

Magazyn części, a obsługa reklamacji

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów #WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie #WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Użytkownicy systemu RMA
Użytkownicy systemu RMA

Użytkownicy systemu RMA

Użytkownicy systemu RMA czyli, numer RMA.

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. i pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Administrator w programie do reklamacji
Administrator w programie do reklamacji

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe Skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Skorowidze w programie do reklamacji
Skorowidze w programie do reklamacji
System do reklamacji

Użytkownicy systemu RMA

Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.

Użytkownicy systemu RMA
Użytkownicy systemu RMA
Program do obsługi reklamacji

Program do rejestracji reklamacji

Oprogramowanie od SoftwareStudio pozwala na szybką rejestrację nowych reklamacji, jak również segregowanie ich według wybranych przez pracowników kategorii. Zgłoszenia reklamacyjne tworzy się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Po wpisaniu odpowiedniego adresu WWW wypełnia się puste pola dotyczące opisu wady, rodzaju produktu i innych. Następnie wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Generuje się potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem reklamacji. To oprogramowanie umożliwia samodzielne zgłoszenie i sprawdzanie reklamacji przez Internet.

Program do rejestracji reklamacji
Program do rejestracji reklamacji

Reklamacje.net jest systemem obsługi reklamacji Online. To prosty w obsłudze oraz bogaty w możliwości konfiguracji i personalizacji program. Gwarantuje on usprawnienie procesu reklamacji i prawidłowe zarządzanie reklamacjami. Pozwala on na obsługę wielu oddziałów firmy, umożliwia integracje ze sklepami internetowymi. Obsługuje czytniki kodów kreskowych i kolektory danych.

Usprawnienie procesu reklamacji
Usprawnienie procesu reklamacji

Użytkownicy systemu RMA

UŻYTKOWNICY SYSTEMU RMA,
czyli Numer RMA.

Gwarancja a niezgodność z umową czyli, systemrma.


Gwarancja-a-niezgodność-z-umową

Internet reklamacja program, czyli numer rma. Na rynku istnieją różne systemy do zarządzania reklamacjami. Wyprzedzają pozostałe i wyróżniają się te, których obsługa możliwa jest z poziomu każdej przeglądarki internetowej. Umożliwia to nie tylko wygo (więcej).

Użytkownicy-systemu-RMA-czyli,-numer-RMA.

Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna ob (więcej).

Rzeczoznawca czyli, system RMA.


Rzeczoznawca

System RMA online, czyli numer rma. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodn (więcej).

Użytkownicy-systemu-RMA-czyli,-numer-RMA.

Rzeczoznawca opiniujący podstawę do rozpatzrenia reklamacji musi być zostać wpisany na listę Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz Polska Izba Przemysłu Skórzanego w Łodzi, które prowadzą listy rzeczoznawców do spraw jakości produktów lub usług. Na liście funkcjonują rzeczoznaw (więcej).

Numer RMA w systemie reklamacyjnym czyli, zarządzanie reklamacjami.


Numer-RMA-w-systemie-reklamacyjnym

Elementy systemu REKLAMACJE, czyli program do obsługi reklamacji. W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający prz (więcej).

Użytkownicy-systemu-RMA-czyli,-numer-RMA.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe i (więcej).

Sortowanie danych

SORTOWANIE DANYCH – Pod pojęciem sortowania należy rozumieć ustalony układ pewnego porządku prezentowania danych. Informacje zapisane w zbiorach mogą być wyświetlane według dowolnego porządku. Standardowo program domyślnie porządkuje zbiór według tzw. klucza głównego (domyślny numer Więcej…

Program SQL Raporty

PROGRAM SQL RAPORTY – Przygotowanie i opracowanie raportu to jedno, ale skuteczne i łatwe ich udostępnianie to zadanie dla programu SQL RAPORTY.net. Report Builder to bezpłatne narzędzie udostępniane przez firmę Microsoft, które pozwala w szybki Więcej…

Helpdesk

< ![CDATA[ HELPDESK – OTRS jest systemem typu HelpDesk umożliwiającym koordynację wsparcia udzielanego klientom firmy lub organizacji. Historycznie system był przeznaczony głównie do obsługi zgłoszeń przychodzących przez email, ale umożliwia także łatwą rejestrację przez WWW, Więcej…
System reklamacji

Parametry nadzorowanie niezgodności i reklamacji

Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry wsystemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone rpzed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config.

Zarządzanie reklamacjami

Integracja SAGE Symfonia SQL lub Betrive

Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na kopiowanie określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.

Program do obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji i serwisu

Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis. System od SoftwareStudio jest idealnym oprogramowaniem, które pozwala na swobodną komunikację różnych działów mających wpływ na procesy reklamacyjne. Pracownicy mogą dodawać i edytować informacje poprzez oprogramowanie dostępne dla nich przez Internet. To właśnie programy obsługiwane Online, które przechowują dane w chmurze są przyszłością. SoftwareStudio proponuje innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi reklamacji, które można dopasować do profilu każdego przedsiębiorstwa. Jest wiec odpowiedzią na pytanie: szukam programu do nadzorowania reklamacji.

paleta

Gospodarka magazynowa

GOSPODARKA MAGAZYNOWA – Magazynowanie to czynności związane z czasowym gromadzeniem zapasów dóbr materialnych, ich składowaniem we właściwych warunkach oraz przekazywaniem odbiorcom. gospodarka magazynowa magazynowanie wizualizacja DEMO WMS.netWMS.net Stany magazynowe STANY MAGAZYNOWE – Program magazynowy pozwala Więcej…
magazyn narzędzi

Narzędzia w badaniach

NARZĘDZIA W BADANIACH – Rejestr Wydań narzędzi do badań jest analogiczny do rejestru Wydań narzędzi w menu Ewidencja Przyjęć i Wydań, różni się tylko tym, że zamiast pracownika wybieramy kontrahenta u którego przeprowadzane są przeglądy Więcej…
users

Partnerzy

SoftwareStudio silnie wspiera sieć sprzedaży i serwisu prowadzoną przez firmy partnerskie. Prowadzenie działalności w kraju oraz za granicą wymaga zapewnienia dużej bazy fachowców z wielu dziedzin. Zatrudnianie stałych pracowników nie zawsze pozwala przy określonym budżecie Więcej…
puzzle

Analiza przedwdrożeniowa

Usługa analizy przedwdrożeniowej ma na celu przygotowanie ludzi i sprzęt do wdrożenia systemów informatycznych. W celu przygotowania przedsiębiorstwa do wdrożenia systemów klasy ERP najdogodniejszym sposobem jest zrealizowanie analizy przedwdrożeniowej. Podczas analizy konsultanci odbywają spotkania z Więcej…

UŻYTKOWNICY SYSTEMU RMA, numer rma.

  • System informowania klientów o statusie reklamacji, czyli system do obsługi reklamacji;
  • Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta;
  • We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego;
  • Dlatego też Reklamacje.net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego;
  • Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco;
  • Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email);
  • Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje;
  • Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli;
  • Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje;
  • Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje;